dotyczące oprogramowania Integra
Informacje prasowe
Strona główna » Informacje prasowe
Integra Software
Informacje prasowe

Nowoczesny Warsztat 01/2018 – Szybko, wygodnie, skutecznie
W czym może pomóc oprogramowanie? Historia napraw, terminarz wizyt, zamawianie i dobór części zamiennych, księgowość, faktury zakupowe i sprzedażowe, przypominanie klientom o przeglądzie lub wymianie oleju czy klocków hamulcowych – możliwości jest sporo. Z przynajmniej części z nich skorzystać na pewno warto. A zaoszczędzony czas poświęcić na relaks lub… obsługę kolejnego klienta. Oczywiście z pomocą komputera. Dość szybko o tym, że dobre oprogramowanie może rzeczywiście usprawnić pracę, przekonują się właściciele warsztatu.

Przegląd Oponiarski 12/2017 – Mazex od 7 lat w sieci BestDrive
Korzystamy z systemu informatycznego Integra, który jest dla nas dobrodziejstwem w codziennej pracy. Mamy szybszy przepływ dokumentów oraz przyspieszoną komunikację z dostawcami części i opon poprzez elektroniczną wymianę dokumentów. Nieocenioną wartością jest także szybki dostęp do obszernej bazy danych technicznych modeli aut, które serwisujemy. Dzięki Integrze, mając w ręku jedynie dowód rejestracyjny, natychmiast odkrywamy wszystkie techniczne tajemnice samochodu, co jest niezwykle istotne w profesjonalnej obsłudze.

Nowoczesny Warsztat 12/2017 – Konferencja Bosch w Zakopanem
Jak powiedział nam niedawno Robert Dzierżanowski, kierownik ds. rozwoju koncepcji serwisowych w firmie Bosch, największym problemem polskiej branży serwisowej jest obawa przed zmianą. Właśnie dlatego zmotywowanie warsztatów i wskazanie im kierunku, w którym powinny podążać, było jednym z celów drugiego w tym roku spotkania serwisów AutoCrew i Bosch Car Service (26-28 października, Hotel Nosalowy Dwór, Zakopane).

Przegląd Oponiarski 11/2017 – Stangum w sieci BestDrive
Z racji bliskości granicy Stangum obsługuje wielu klientów z Niemiec, którzy przyjeżdżają na ulicę Wrocławską 139 najnowszymi modelami aut – tutaj sprawdza się system informatyczny Integra, dostosowany do potrzeb funkcjonowania sieci BestDrive w Polsce – mówi Tomasz Groehl. -Jego bezcenną wartością, obok szybkiego przepływu dokumentów oraz przyspieszenia komunikacji z dostawcami części i opon poprzez elektroniczną wymianę dokumentów jest także błyskawiczny dostęp do obszernej bazy danych technicznych modeli aut, które serwisujemy.

autoExpert 11/2017 – Prezentacja najnowszych systemów
Nowy system Integra Car 7 2018 z innowacyjnymi rozwiązaniami dla doradców serwisowych i mechaników znacznie zwiększa możliwości i poprawia efektywność pracy serwisu. Dostępny w programie Katalog Wyceny Napraw jest niezbędny do prawidłowej kalkulacji kosztów usług i umożliwia znaczne zwiększenie przychodów serwisu. Nowoczesny Grafik Napraw pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzystując stanowiska naprawcze i cenny czas mechaników.