Informacje prasowe

Integra Software

Informacje prasowe

dotyczące oprogramowania Integra

Nowoczesny Warsztat 012018 - Szybko, wygodnie, skutecznie

Nowoczesny Warsztat 01/2018 – Szybko, wygodnie, skutecznie

W czym może pomóc oprogramowanie? Historia napraw, terminarz wizyt, zamawianie i dobór części zamiennych, księgowość, faktury zakupowe i sprzedażowe, przypominanie klientom o przeglądzie lub wymianie oleju czy klocków hamulcowych – możliwości jest sporo. Z przynajmniej części z nich skorzystać na pewno warto. A zaoszczędzony czas poświęcić na relaks lub… obsługę kolejnego klienta. Oczywiście z pomocą komputera. Dość szybko o tym, że dobre oprogramowanie może rzeczywiście usprawnić pracę, przekonują się właściciele warsztatu.

Czytaj więcej »
Mazex Przegląd Oponiarski grudzień 2017

Przegląd Oponiarski 12/2017 – Mazex od 7 lat w sieci BestDrive

Korzystamy z systemu informatycznego Integra, który jest dla nas dobrodziejstwem w codziennej pracy. Mamy szybszy przepływ dokumentów oraz przyspieszoną komunikację z dostawcami części i opon poprzez elektroniczną wymianę dokumentów. Nieocenioną wartością jest także szybki dostęp do obszernej bazy danych technicznych modeli aut, które serwisujemy. Dzięki Integrze, mając w ręku jedynie dowód rejestracyjny, natychmiast odkrywamy wszystkie techniczne tajemnice samochodu, co jest niezwykle istotne w profesjonalnej obsłudze.

Czytaj więcej »
Nowoczesny Warsztat 12/2017 - Konferencja Bosch w Zakopanem

Nowoczesny Warsztat 12/2017 – Konferencja Bosch w Zakopanem

Jak powiedział nam niedawno Robert Dzierżanowski, kierownik ds. rozwoju koncepcji serwisowych w firmie Bosch, największym problemem polskiej branży serwisowej jest obawa przed zmianą. Właśnie dlatego zmotywowanie warsztatów i wskazanie im kierunku, w którym powinny podążać, było jednym z celów drugiego w tym roku spotkania serwisów AutoCrew i Bosch Car Service (26-28 października, Hotel Nosalowy Dwór, Zakopane).

Czytaj więcej »
Przegląd Oponiarski 112017 - Stangum w sieci BestDrive

Przegląd Oponiarski 11/2017 – Stangum w sieci BestDrive

Z racji bliskości granicy Stangum obsługuje wielu klientów z Niemiec, którzy przyjeżdżają na ulicę Wrocławską 139 najnowszymi modelami aut – tutaj sprawdza się system informatyczny Integra, dostosowany do potrzeb funkcjonowania sieci BestDrive w Polsce – mówi Tomasz Groehl. -Jego bezcenną wartością, obok szybkiego przepływu dokumentów oraz przyspieszenia komunikacji z dostawcami części i opon poprzez elektroniczną wymianę dokumentów jest także błyskawiczny dostęp do obszernej bazy danych technicznych modeli aut, które serwisujemy.

Czytaj więcej »
autoExpert 112017 Prezentacja najnowszych systemow

autoExpert 11/2017 – Prezentacja najnowszych systemów

Nowy system Integra Car 7 2018 z inno­wacyjnymi rozwiązaniami dla dorad­ców serwisowych i mechaników znacz­nie zwiększa możliwości i poprawia efektywność pracy serwisu. Dostępny w programie Katalog Wyce­ny Napraw jest niezbędny do prawidło­wej kalkulacji kosztów usług i umożliwia znaczne zwiększenie przychodów serwi­su. Nowoczesny Grafik Napraw pozwa­la na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzy­stując stanowiska naprawcze i cenny czas mechaników.

Czytaj więcej »

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej na temat ciasteczekPolityka Prywatnosci