dotyczące oprogramowania Integra
Informacje prasowe
Strona główna » Informacje prasowe
Integra Software
Informacje prasowe
Wyróżnienie autoExpert 10/2017 – Produkt roku 2017
W najnowszym numerze magazynu autoExpert 10/2017 opublikowano wyniki konkursu Produkt Roku 2017.
W kategorii “Wyposażenie warsztatu i oprogramowanie” wyróżniono nowy system Integra Car 2017 z innowacyjnymi rozwiązaniami dla doradców serwisowych i mechaników. System wyróżniono z pośród ponad 200 produktów zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu Produkt Roku 2017.
autoExpert 7-8/2017 – Produkt roku 2017
W najnowszym numerze magazynu autoExpert 7-8 / Lipiec 2017 ukazał się dodatek specjalny – “Produkt roku 2017”. W kategorii “Wyposażenie warsztatu i oprogramowanie” znalazł się nowy system Integra Car 2017 z innowacyjnymi rozwiązaniami dla doradców serwisowych i mechaników. Integra Car znacznie zwiększa możliwości i poprawia efektywność pracy serwisu.
auto moto Serwis 03/2017 – Bosch Service Modzelewscy
W marcowym numerze miesięcznika auto moto Serwis ukazał się artykuł na temat Bosch Service Modzelewscy – jednego z użytkowników oprogramowania Integra Car 7. Jesteśmy warsztatem sieci Bosch Car Service. Mamy dostęp do oprogramowania i wiedzy technicznej Boscha, który pokrywa około 90% naszego zapotrzebowania na informacje techniczne. Uczestniczymy w szkoleniach Boscha, które zapewniają nam bardzo dużą wiedzę.
Konkurs “Warsztat Roku 2016” rozstrzygnięty
Rozstrzygnięta została polska edycja europejskiego konkursu “Warsztat Roku”, którego celem jest mobilizacja przedsiębiorców do ciągłego podnoszenia standardów oraz – przy okazji – zaprezentowanie silnych stron niezależnych warsztatów samochodowych z całej Polski. Z pewnością wiele firm aplikujących do konkursu to wzór profesjonalizmu i wysokiego standardu obsługi.
– Ten konkurs to także przełamywanie stereotypów, obalanie mitów – mówi Alfred Franke, prezes Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.
Nowoczesny Warsztat 05/2017 – Kategorie dobrego rzemiosła
Po wykonaniu usługi doradca serwisowy, któremu powierzono samochód, oddaje klientowi raport ze szczegółowymi informacjami na temat zakresu koniecznych prac i nader transparentny kosztorys, bo stanowiący kalkulację czynności ryczałtowych według stawki 100 zł/rbg i wynikający z czasów operacji przewidzianych przez producentów w programie Integra Car 7. U nas nie ma mowy o wyciąganiu cen z kapelusza.