W marcowym numerze miesięcznika Przegląd Oponiarski zamieszczono informację na temat jednego z użytkowników oprogramowania Integra Car 7 - firmy "Czogum" z Pruszcza Gdańskiego.
-Tak się sympatycznie złożyło,że w tym roku obchodzę jubileusz 15-lecia działalności w branży oponiarskiej i start mojego serwisu w barwach światowego koncernu Continental jest, bez przesady, kamieniem milowym na życiowej drodze - mówi Adam Czoske, właściciel firmy Czogum.
Najnowszy serwis BestDrive znajduje się w bliskiej odległości od ruchliwej Drogi Krajowej nr 1 z Gdańska do Łodzi, a także w sąsiedztwie obwodnicy Pruszcza Gd. Dzięki wysokiej jakości usług, a także atrakcyjnemu, nowoczesnemu wyglądowi i podświetleniu nocą firma jest chętnie odwiedzana przez klientów.
- Mogłem wyposażyć serwis w urządzenia klasy ekonomicznej, nawet o połowę tańsze od tych, na których pracujemy. Jednak, jak to ustaliłem z synem, wysoka jakość wyposażenia i wykonywanych usług będzie zawsze procentowała - mówi Adam Czoske.
I tak się dzieje! Na podkreślenie zasługuje fakt wyposażenia serwisu w liczne urządzenia testujące i diagnostyczne, które są cennym wsparciem przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych pojazdów. Rozbudowany dział geometrii kół został wyposażony w urządzenie Hunter 3D,które w niecałe dwie minuty kompleksowo sprawdza ustawienie zbieżności i daje pełną informację na ten temat.
„Continental to marka,ludzie i porządek w papierach.Co ważne, koncern realizując swoje plany, nie „sieje” serwisów po garażach i komórkach.” Dlatego też - jak przyznał przedsiębiorca z Pruszcza Gd. - rozmowy w sprawie przystąpienia do BestDrive zakończyły się pełnym, obustronnym sukcesem i od marca 2017r. firma dołączyła do sieci BestDrive.